Ղազարոս Աղայան, ընդհանուր ամփոփում և գնահատում…

Անկեղծ ասած չեմ կարող ինձ վստահ գնահատական դնել, որովհետև կարող է անարդար թվալ, բայց հաշվի կառնեմ իմ արած աշխատանքները և ըստ հանձնարարությամբ կկազմեմ գնահատականս: Այս շափաթվա ըդհացքում Ղազարոս Աղայանի մեդիափաթեթին ծանոթանալով, կազմելով համենատություններ, մասնակցելով քննարկման, գրելով կարծիքներ մեկնաբանելով դրանք ինձ գնահատում եմ յոթ կամ ութ, որպես միջին գնահատական: Ահա ներքևում իմ կատարած տնային և դասարանային հանձնարարությունները…

Փորձել գտնել յոթ նմանություն մեր դպրոցի և Աղայանի մանակավարժության հետ:

Հիմա կփորձեմ գտնել մի քանի նմանություն մեր դպրոցից և Ղազարոս Ա. Մանկավարժությունից: ղազարոս Ա. Ընդունակություններից էր ընտանեկան դաստիարակության, իսկ մեր դպրոցը մեծ չափով հմտացել է այդ ընդունակությամբ: ֆիզիկական և հոգեկան ազխատանքը, դասը մեր դպրոցում նույնպես կա: Մեր դպրոցում տրված են բացի սովորական առարկաներից կա նաև ընտրության առարկաներ որոշ չափով նման է Ղազարոս Ա. Գործունեությանը: եվս մեկ նմանություն, որը ոչ միայն աղջիկներին է վերաբերվում այլ տղաներին նույնպես: Մեր դպրոցում գոյություն ունի ազատ խոսք ուսուցիչների հետ, լավ հարաբերություններ, դպրոցից դուրս նաև լավ ընկերներ: Եվ վերջին նմանությունը, գնահատականը այնքան էլ շատ մեծ դեր չի խաղում քան թե երեխայի շփումն ու վերլուծելու կամ մեկնաբանելու ունակությունը:

Առաջադրանք 3

Այն ինչ կփորձեմ կրճատ  պատմել հիմա Ղազարոս Աղայանի մասին այն է ինչ լսել կարդացել և դիտել եմ Աղայանական շաբաթվա ընդհացքում: Ղազարոս Աղայանը շատ է սիրել երեխաներին և նրա համար շատ կարևոր էր նոր սերնդի ներկայացուցիչների ճիշտ սովորել ու լինել սովորած թե ֆիզիկապես թե հոգեպես: Նա երգրորդ հայր էր բոլոր երեխաների համար: Գիտենք նաև, որ նա եղել Հովհաննես Թումանյանի լավագույն ընկերը և ոչ միայն նրա, բայց պատմության մեչ ամենամտերիմը նա է մնացել: Ղազարոս Աղայանը եղել պարզ, հաճելի դեմքով, իսկ նրա համբավը այնքան բարձր էր, որ նրան օրինակ ժողովուրդը  իրեն տեսնելիս ճանաչեին չճանաչեին հարգում էին գլխարկները իջեցնում և ողջունում էին նրան: Մի խոսքով նա եղել է «գյուղի ոճով» պրոֆեսիոնալ մանկավարժ իր յուրահատուկ դրական ազդեցությամբ:

Առաջադրանք 4

https://proyansona.wordpress.com/?s=%D5%AD%D5%AB%D5%B2%D5%B3&submit=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA

Առաջադրանք 5

https://proyansona.wordpress.com/2014/04/10/%D5%A5%D6%80%D5%AF%D5%B8%D6%82-%D5%AD%D5%B8%D5%B7%D5%B8%D6%80-%D5%B9%D5%A1%D6%80%D5%AB%D6%84/

Առաջադրանք 6

Երկու Խոշոր Չարիք

Կեղծավորություն- Սա իմ կարծիքն է և այն կկապեմ ինձ հետ, իմանալով, որ ուրիշները նույնպես համաձայն են ինձ հետ: Առավոտյան բոլոր սովորական երեխաների նման մենք պատրասվում ենք գալ դպրոց: Գոյություն ունի շենք, անունը դպրոց, տեսքը էլի դպրոց, տեսքը և միայն տեսքը: Մի քիչ կոպիտ է հնչում, բայց սա իմ կարծիքն է այս ամենի մասին: Մենք առանց հասկանալու մոռանում ենք, որ գալիս ենք դպրոց: Ազատությունը շատ է այն սպառելու համար: Մեզ տրվում է աշխատելու լիարժեք համացանցով, հզոր գործիքներով, որոնք տապալում են մեզ խաղերի մեջ ու ավելորդ տեղեկությունների մեջ: Դա ստացվում է մէխանիկորեն, քանի որ չես կարող աննդհատ միայն գիրք կարդալ համացանցով: Դա կարող է սուտ թվալ եթե մզանից մեկնումեկը ասի, որ դաս է անում, քննարկման է մասնակցում և այլն: Իսկ ուր արդյունքը այս ամենի: Համացանցով կա շա՜ատ առաջարկներ ես տեղեկությունը են տեղեկությունը, դրանք կան: Մի խելացի մարդ գտել գրել պատրաստել է դրանք: Իսկ դրանց արդյունքը միայն այն են, որ բթացնում են մեզ: Բթացնում է մեզ ինչ որ խելացի մարդ, իսկ ամբողջ աշխարհը ենթարկվում դրան: Մենք կարդում ենք իրականության մասին, բայց իրականության մեջ չենք: Ապա այսպես մի բան մտքովս անցավ: Ինչու է մեզ բնությունը ստեղծել, որ հեռվանանք նրանից ինչ է: Եթե ես չլինեի այստեղ ապա ամեն կերպ կաշխատեի հեռու մնալ այդ կյանքից:

 

Սովորողի նախագծային աշխատանքին ներկայացվող պահանջներ

  • ուսումնասիրություն (անհրաժեշտ նյութերի որոնում, ընտրություն)
  • տեքստի վերլուծում, բովանդակության քննարկում, եզրակացության ձևակերպում, ասված խոսքի հիմնավորում
  • տես առաջադրանք՝ 2,3,4,5,6
  • ստեղծական մտածողության առկայություն
  • տես առաջադրանք՝ 3,6…
  • մասնագիտական բառարանների, գիտահանրամատչելի, հանրագիտարանային գրականության, Վիքիդարանի և հանրագիտարանային հայալեզու, ինչպես նաև օտարալեզու կայքերի գործածում
  • տես առաջադրանք՝ 1
  • կարդացած տեքստերի համադրում, դրանց տարբերությունների քննարկում, եզրակացություն-հետևություն անելու նախնական հմտություն
  • տես առաջադրանք` 2
  • օգտագործած գրականության, թարգմանության և այլ աղբյուրների ներկայացում (հղումներ):

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s